hoşgeldin yeni okuyucu, yorum yapmak istiyorsan www.twitter.com/iposh var, istediğini yolla.

2 Mart 2010 Salı

Garip...

Merhaba okuyucu, naber? canım sıkkın benim, dedim de ilk yazımı yazıyim. Geçen hafta, sabah uyandığımda evin salonunda 18-19 yaşlarında, emo bi kız gördüm, koştum içeri, dedim anne nooluyo. Meğersem yeni yardımcımızmış. Garipsedim bayaa, çünkü ben annem eve yardımcı gelicek dediğinde en azından 30larında bi abla/teyze bekliyodum. Hay bi de kıyafetlerini göreceksiniz, pembe converseler, siyah kotlar, siyah bluzler... Neyse, iyi biri gibi ama, pek tanıma şansım olmadı.
Konumuza dönersek ben de size eğlenceli bi sınıflandırma vermek istiyorum, bu beklentimiz içerisindeki yardımcılar hakkında. Hadi bakalım;

1) Yaş Yetmiş İş Bitmiş: Genelde 50 yaşlarında, şalvar-terlik kombinesini seven, kafasına tülbent bağlayan, hafif tombik teyzelerdir. Maşallah pek de hamarattırlar. Gün sonunda garanti pırıl pırıl bir ev bulursunuz, master degree yani. Yalnız bu teyzeler her gün gelmez, haftada 1 ya da 2 kere falan gelirler. Bu sorun dışında çok severim onları, onlar candır, canandır.

2) PTT: Bu ablalar genelde 30lu yaşlarda, dinamik; fakat tembel insanlardır. Ev sahibi evden ayrıldığı anda pijama-terlik-televizyon uygulamasına geçip ev işlerini bi kenara bırakırlar(bkz. evebeynleri evden ayrıldığında ödevi bırakıp bilgisayar başına geçen öğrenci), ya da ev işlerini pek uğraş vermeden hemen bitirip TV karşısına geçip Yaprak Dökümü/Aşk-ı Memnu tekrarlarını izlerler. Diyecek pek bişey yok, para israfı sadece.

3)Sürpriz Yumurta: Bu ablalar da genelde 30lu yaşlarda, genç ruhlu, ve fazla sevecen olurlar. O kadar sevecenlerdir ki "Bu işte bi sorun var." şeklinde düşünürsünüz. Vardır da zaten. Bi kaç hafta sizin evinizde çalışıp güveninizi kazanır, ve uygun bulduğu ilk fırsatta evden para/altın bilezik/değerli takılar ve hatta yemek aşırırlar. Siz işin farkına vardığınızda ise çok geç olur... En fena grup, Allah düşmanımın başına vermesin.

4) Dıdısının Dıdısının Dıdısı: Genelde 30-40 yaşları arasında, hamarat, sürekli iş gören, teknolojiden anlayan(bkz.yeni mikrodalga fırınlar) candan teyzelerdir. Kesinlikle sizin alt kat komşunuzun kuzenin arkadaşının yardımcısının gelininin abisinin bi tanıdığıdır(ya da böyle bişey), yani size recommend edilmiştir. İdeal yardımcılardır, size bi sorun çıkarmaz, hatta çocuklarınıza arkadaş olurlar.

Şimdi bunları tekrar okuduğumda "lan ipek ne yazmışsın sen sanki sen süper zengin bir evde 15 tane yardımcıyla yaşayan şımarık kızsın, ve para için bu işi yapan insanlara hakaret ediyosun" dedim. İçten söylüyorum ki niyetim bu değil, asla böyle birşey yapmam. İsteğim sizin okuduğunuzda "haa cidden öyle, benim de başıma gelmişti" demeniz, umarım öyle olur.

Yorum yapmayı unutma, twitter ımı biliyosun zaten, ayrıca www.formspring.me/ipekari var.
ben kaçarça, hepinizi öperce. (RT: kaansezyum)
TakırTıkırTukur'un, İpek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder